Lažne novice, kot brand medijev

Lažiranja in manipulicije ali gremo se medij.

Pišem, blogam; iskreno, pošteno, včasih navihano, kot z malo popra večkrat kritično. Včasih poučno, inovativno, velikokrat celo šaljivo ali norčavo! Bloger, pač. Jaz od zavajanja nimam nič in zavajanja jaz ne zanimam. Lažiranje preziram, ker na svoj brand gledam. Četudi bi kdaj kaj imel, bi to moralo biti bogato. Zelo bogato! Sem že zemljo majal, z resnico ljudi nerviral. Včasih se mi več ne da, a me kakšna malenkost spet v tir naravna. Vse kar imam je moj imidž, je brand spletnega bluzatorja z več, kot desetletno tradicijo. Prav to, česar mediji že desetletja ne najdejo. Kljub trudi me kdaj izda nedoslednost. Ampak rečeno, jaz sem bloger. Nekdo, ki si napak ne želi, pa jih vseeno lahko naredi, in ki ob lažnih informacijah mozolje dobi.

Internet je hiter. Splet je tako brzinski in prepleten z informacijami da, kdor je del ene platforme je praktično del vseh. Informacije potujejo, vse kar sprejmeš ali oddaš gre globalno in viralno. Če svojo objavo pobrišeš jo je medtem lahko že nekdo poobjavi. Na to več ti nimaš vpliva. Informator si napak ne bi sme privoščiti, kaj šele namerno narediti, saj kot informacije so tudi spodrsljaji in verodostojnost golobalna. To sicer velja le za dobra imena poštenih Svetovljanov, ne za medije. Mediji od nekdaj prirejajo, zavajajo, namigujejo, ustvarjajo tisto, kar se šele naj bi pisalo. Mediji in novinarji so pač razred zase. So neka primitivna podvrsta z etiko in moralo skreganih navideznih intelektualcev. Kdor lažira ima prejemnika informacij za bedaka! Sicer je to marketinško gledano skregano z moralo, ampak: “Za genija velja tisti, kdor nekomu isto neumnost večkrat proda.”

Skratka. Iz takšnih in podobnih razlogov medije preziram, tiskovin nimam, spletne različice ignoriram. Nekako iz sentimentalnih razlogov si po tihem tiskovin želim, a v njih ustrezne vsebine ne dobim. Enostavno je nekredibilnih in manipulatorskih medijev vse več, njihov vpliv pa je vse manjši. Tako da bi predzadnja poved zvenela lepše, če bi zapisal, je “kredibilnih medijev vse manj”!

Nasvidenje v naslednji sedanjosti!