Aktualno estrada Internet konfliktne reči off Slovenija sumljivo brez porekla 

Naklada tedniku Mladina in Večer pada subvencije iz proračuna rastejo

Je slovenski medijski prostor kupleraj, javna hiša, bordel ali je bolj svinjak, štala? V čem je razlika, ko pa se po obeh smukajo hudi ~prasci~. Saj vemo kako je v prašičjereji: “Večji ter hujši kot prasci so, boljši renome dajejo svinjaku.” Enaka odličnost velja za medije. Bolj perverzna, insinuirana ali lažna je novica boljši je impact.

Če dolgo poslušaš bajke in povesti o presstitutih in presstitutkah, kot jih ljubkovalno imenuje legendarni politik, eden od največjih, in en od največ petih čudes sodobne slovenske politike, Janez Janša, dejansko celo dojameš, kar je enkrat uspelo tudi sodišču. Ampak to ni zgodba o superjunaku Ivanu in Janezovih presstitutih iz Gothama. To je zgodba o domačih Butalcih in cefizljih.

V Butalah je lepo ija ija o – nastopajo: časopis Dnevnik, Delo in tednik Družina, Mladina in Večer

S plašnicami na očeh, ošabnostjo v srcu, sovraštvom na dlani in praznino v možganih je novinarski ceh s svojimi anarho-uredniki spregledal kako linearno so jim leta uhajali bralci, naročniki. To so tiste zveste in najbolj marljive ovce, ki so ob jutraji kavi posrkale na papir natisnjene žgance in njihovo sumljivo percepcijo sveta prenašali v svet in z glavo trkali med svetovoma. Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ – https://www.soz.si), ki je dolga leta vodila evidenco o tiskovinah in njihovi nakladi, sploh se je ta rodila v času debelih krav, je z vodenjem evidenc revidiranih naklad obupala. Leta 2017 je prenehal z objavo teh sramotnih številk, ki so še danes v prostem padu. Enormni padec na leto je čutiti prav po prenehanju vodenja evidence. Vpliv tiska na naključnega bralca je postal marginalen. Javni podatek za medije pa sramota.

Kot je razbrati iz zadnje zabeležene statistike prodanih tiskanih edicij od oktobra do decembra leta 2017, je zloglasni, razvpiti in vedno kričavi radikalni tednik Mladina, kateremu vajeti drži ne preveč razgledan, a izredno navihan ter sovražno razpoložen Grega Repovž, ima še dobrih osem tisoč prodanih izvodov. To je kar nekajkrat manj od nekega nekonfliktnega verskega tednika Družina. Naklada je in še drastično pada tudi ostalim režimskim medijem (MSM), kot sta Delo in Dnevnik ter tednik Večer, ki se v simbiozi z novinarskimi dezerterji poslužujejo pritlehnih podtikanj, insinuacij in sodb v imenu medija. Vse lastno perverzno početje, pa nič več skrito med vrsticami v objavah brezsramno pripisujejo in podtikajo drugim.

Sovraštvo, nestrpnost, zaničevanje in podtikanje ne dvigajo naklade

Ne ljudje, številk so tiste, ki nas učijo, da širjenje sovražnega govora, laganje in zaničevanje ne vplivata pozitivno na naklado. Drugače. Trdimo lahko, da je prav zlo tisto, ki reže peruti nakladi. Leta 2020, po bonus letih prostega pada tiskovinam, je število prodanih izvodov tednika Mladina med 5.500 in šest tisoč tristo prodanih izvodov. Škandalozno pa je, da mnoge od teh kao prodanih izvodov še vedno dostavljajo v stotine pisarn javnega sektorja. In bolj, kot tiskani Mladini pada naklada in spletna branost višje so subvencije iz proračuna. Mladinine lovke so zaraščene globoko v nedri proračuna.

“Komaj 11. smo pa je Mladina na svoj bankomat za februarja meseca prejela že 65.635 evrov iz proračuna. tak cajteng bil bi tudi jast”, je zapisal uporabnik Odklop na Twitterju. Danes je 13. februar 2020 in prihodek se je v le dveh dneh od Odklopovega čivka znova povišal za kar 2.000 evrov na 67.400 evrov.

Dokaz št.1

Dokaz št.2 – povprečno vsaj en tak računa na delovni dan Mladina pošlje na naslov ene od javnih služb in kabinetov

Podobno bogato subvencioniran je tudi tednik – časnik – ČZP Večer. V pičlih petih letih, med novembrom 2014 in janurja 2020, je iz proračuna prejel milijon evrov in še, kot ČZP #Večer dodatkih enajst milijonov evrov.

Ni se nam treba dvakrat vprašati zakaj država financira radikalne medije, ki zagovarjajo organiziran kriminal in z vsemi kanoni napadajo poštenje, avtohtone vrednote in patriotizem?

Mladina ne bo propadla prej, kot država, ker Mladina ni medij, kot Žurnal 24. Mladina je superorganizem, je bakterija izdelana v laboratoriju komunizma. Njegova, njena dolžnost in lastnost je utirati neovirano pot do oblasti, do javnih sredstev in zavoljo lastnega obstoja služiti svojem tvorcem. Danes je ta praorganizem že večkrat mutiral in se po letu 2000 začel na veliko pariti. Svoj obstoj je pogojil z obstojem drugih.

Zakaj pa mislite, da je padec naklad vsem fejk medijem paralelen!


Slovarček:

  • impact – vpliv na bralke in bralce
  • presstitutka / presstitut – novinar, ki je za denar ali politična načela ostal brez morale in etike
  • prasec (z malo začetnico) – sprevržen človek, moralno pokvarjen, etično pohabljen
  • fake news – lažne novice
  • Gotham – mistična prestolnica, kjer ji vladajo mračne sile zla



Sorodne objave

7 Thoughts to “Naklada tedniku Mladina in Večer pada subvencije iz proračuna rastejo”

    1. Jože iz Ljubljane

      Prej za 10 👍
      O takšnih novinarji v MSM so le mokre sanje urednikov.
      Le tako naprej!

    2. admin

      @dajana sedim 🙂 tenx
      @jože grazias muchos

  1. Čeferin

    Mladina je slovenska cosa nostra. Dost velik dokaz je, da se je ni policija lotila že pred desetimi ali dvajsetimi leti. Danes je zažrta v sistem in takšne maligne tvorbe se je nemogoče povsem rešit. Žilne opornice in ostali artikli za bolnice so zgolj kritje za veliko hujše nezakonite aktivnosti. Grega Repovž je pač klovn za javno provociranje, ki je najboljša dimna bombica, da se nič ne zgodi tisti zadaj. Strici iz ozadja pa so tisti, ki se jih moramo dobesedno bati.
    Če njim pretrgaš popkovino se lahko posloviš od življenja, ki ga poznaš.

    Ja, se strinjam s sokomentatorji, super članek.

  2. admin

    @čeferni, vsekakor. Kdo pa si upa zapreti pipo za dotok denarja za Mladina d.d.? Tudi desnica, ko ima toliko povedati čez ni nardila nikoli nič.
    Hvala.

  3. […] Financiranje tednika Mladina in Večer, njihova mizerna naklada povečuje subvencije […]

Leave a Comment

Nekatere stvari so pač večje od reklam!

veš tisto, ko ti polimajo, kar cel avto v #Durex reklamo

Avto v reklamno folijo?