avto kako tehnika 

Kako odstraniti demontirati glavni cilinder sklopke in pedal na Passatu

Padel mi je pedal za sklopko (pedal od kuplunge) na Volkswagnu (VW) Passatu 2.0 TDI in se ne vrne. Kaj je narobe, ker mi je pedal ostal na tleh, kako odpraviti napako?

Se zgodi, sploh najboljšim. Če in ko vam pade pedal za skolpko in se vam ne vrne v primarno pozicijo se vam ne obeta nič kaj dobrega. Ko se pojavi ta okvara je več možnosti. Najprej poizkusite pedal izvleči z roko. Pedal vrnite v pravilno pozicijo in ga nekajkrat pritisnite (napumpajte po domače), če pri drugem poizkusi še vedno ostane na tleh, mu znova pomagajte in ga dvignite. Vajo ponovite nekajkrat. Če ste ga oživili se lahko peljete naprej do servisa.

Kaj se je zgodilo na avtu?

Napaka je lahko na:

  •  glavnem cilindru sklopke (katero je glavni cilinder sklopke; je cilinder pri pedalu oziroma za pedalom na požarni steni),
  • pomožnem cilindru sklopke (kateri je pomožni cilinder sklopke; je hidravlični cilinder v zvonu menjalnika, ki skupaj s potisnim ležajem pomaga upravljati potisno pološčo in sklopko)
  • na sklopu vztrajnika s potisno ploščo in lamelo (kaj je vztrajnik; je tisti nazobčan kovinski zobnik -pri novejših je to dvomasni vztrajnik (sestavljen iz dveh kovinski plošč vmes pa navulkanizirana guma) – del pogonskega sklopa med motorjem in menjalnikom nanj je privita košara skolope ali potisna plošča vmes med njima je lamela

Opcija zakaj je prišlo do tega je več. Najbolj pogoste možnosti so:

  • nekje vleče zrak
  • lahko izpusti pomožni cilinder v menjalniku (opazite olje pod menjalnikom)
  • dotrajan vztrajnik (navadno se ga sliši, med delovanje je slišati nenevaden kovinski zvok)
  • zračnost ali po domače luft na osovini menjalnika

Kako odstraniti glavni cilinder sklopke. Za demontažo glavnega cilindra sklopke je potrebno najprej demontirati akumulator, odklopiti nekaj cevi in nekaj konektorjev v prostoru motorja. Paziti je treba, da vam ne izteče zavorna tekočina. Temu se lahko izognete tako, da cevko od posode z zavorno tekočino, ki gre na glavni cilinder sklopke odklopite na glavnem cilindru sklopke in ga zvijete nazaj proti posodi. Če bo nivo cevke višji od nivoja olja to ne bo iztekalo. Tudi v kabini odstranimo nekaj plastičnih oblog pod volanom. Odvijemo tri črne vijake s katerimi je pričvrščeno ohišje pedala sklopke. Pedal sklopke potem skupaj s cilindrom izvlečemo. Na ohišju sta dva bela zatiča, ki držita osovino povezano z glavnim cilindrom sklopke. Stisnemo ju in glavni cilinder zasukamo za nekaj stopinj v nasprotni smeri urinega kazalca ter ga izvlečemo.

  • Volkswagen Passat model 2.0 TDI 140PS
  • leto izdelave 2011, 2012, 2013, 2014
  • VW ID kataloška številka nadomestnega dela  3C0 721 388 J
  • cena novega rezevnega dela med 38 do 70 €

Za montažo postopek ponovimo v obrnjenem vrstnem redu.

 

____________________________________________________________________________________________________________________

Če vam je objava kakorkoli koristila ali poperstrila dan lahko poklikate kakšen oglas. Tudi oglasi znajo včasih biti poučni, zanimivi in koristni. V kolikor imate vprašanje, ponudbo ali me želite povabiti na kavo me lahko najdete via KONTAKT. O pravilih obnašanja in stroških pa več TUKAJ! Aha, pa na piškotke ne pozabite!

Sorodne objave

Leave a Comment

Nekatere stvari so pač večje od reklam!

veš tisto, ko ti polimajo, kar cel avto v #Durex reklamo

Avto v reklamno folijo?