In odpujsal sem jo na Šparmobil

Bil sem eden prvih, ki je začel uporabljati izimesec (Izimobil na izi do najbolj izi). In sem verjetno eden prvih, ki bo ta res super duper paket (danes v lasti Telekom Slovenije) odfukal in pisal reklamo (avtofolije nalepke na avtu) za konkurenco.

Saj ni stresel potres z magnitudo 7.6. Šlo je le za popotresne sunke med 1.7 do 2.1, a pri perfekcionistih so vedno te malenkosti tiste, ki prevagajo. Kdor ne pozna Izimobila je zamudil veliko. Sploh, ker je to predplačniški paket, ki je idealno nadomestil skoraj vsak naročniški paket konkurence.

S 1. januarjem 2018 je blagovno znamko #Izimobil in vse izdelke in storitve, ki jih zdaj trži podjetje IZI mobil, prevzel Telekom Slovenije. Saj ne gre za odkrivanje tople vode, ampak znano je, da je omrežje Izimobila poganjalo omrežje Telekoma. Izi je zgolj zakupil del omrežja TS in iz njega izdelal umetnino. Z leti so se nadgrajevali in prilagajali uporabnikom. Če jim je uspel zadovoljiti moj perfekcionizem, potem lahko verjamete, da so bili uspešni. Še danes jih večina operaterjev v predplačniški opciji kopira in redko kdo sploh pride blizu.

Izimobil je svoje uporabnike vedno in o vsem obveščal preko SMS. Dobesedno o vsem in redno. V svojih dobrih dveh letih zvestobe nisem imel enkrat samkrat nobene zahteve ali pripombe. Lahko bi le hvalil. Po treh mesecih pod novim šefom pa že tretji konflikt, če ga tako lahko označim:

  1. najprej so spremenili razne ukazne nize za prenos sredstev,
  2. spremenili so SMS številko, kjer smo uporabniki spremljali porabljeno in zakupljeno dobroimetje enot in denarno stanje na računu in
  3. po novem naj bi si vsak mesec uporabnik znova preko #SMS ukaza aktiviral paket izimesec (S, M ali L).

Z nobeno od navedenih sprememb nas niso predhodno seznanili. Odgovor zakaj se v treh primerih Telekomu ni zdelo vredno opozoriti svojih – prevzetih – uporabnikov bi lahko iskali v preteklosti, ko je imel monopol.

V tretje gre rado. In sem moral opraviti klic. Pa še drugega, ker sem bil v prvo zaveden. Vsakokrat sem na zvezo čakal okoli 15 minut plus pregovarjanje, nepopisno. Na koncu in s pritiskom v rdečem se mi operaterka res lepo zahvali za klic in mi zaželi lep dan. Enako. Že mrzlo kavo sem popil do konca in ves lep potem skočil v Špar. Po samo tridesetih minutah, od prekinjene zveze, sem klic nadaljeval pod novim šefom, a še vedno v omrežju TS.

Skratka, ne se pustit zajebavat. Operater mora dobiti signal, da ste vi, uporabnik, šef, ne on.

Tako malo je treba, da zavržeš večletno zvestobo. Zahteven uporabnik prisega najprej na ustrežljivost in nemoteno delovanje sistema, šele potem tehta zakupljeno količino enot. Zdaj veste, Telekom.

Lahko si šparoven, lahko si #šparmobil (spar-mobil.si)!