Ceste rezervirane za tuja vozila

Domneve o operiranju evropskega komisarja za promet A.Tajanija sem že izpovedal, pa jih je z nedavnim pametovanjem,  tako še potrdil.

Pumpanje ali po domače rečeno podjebavanje, že tako zmedenih ali neukih, predvsem pa neodločnih slovenskih predstavnikov oblasti se zdi skoraj nehumano. Kajpak še bolj nehumano, je potem njihovo izlivanje nakopičenih frustracij vcepljenih s strani presranih kravatarjev, na domače. Ne vsi, ampak kar nekaj bologneserjev, rado poseda za mizo polno žlahtne penine in paniranih možganov, misleč, da so si prijedli dodatne sive celice. Tako za  kibic potem nekontrolirano mečejo svoje utopije v  širni svet in čakajo odzive štrafanih, iz njih eksperimentalno vlečejo njihove strahove, da se ob nepričakovanih odzivih lahko ob  ponovem snidenju od krohotanja zvijajo in mečejo po tleh.

Kadar ga ima bratranec po kapo, rad počne prav to. Spušča nizke, pogreva že 100x prežvečene sklenjene poravnave, skratka počne vse po učbeniku, ‘kako dobiti eno na gobec’. On ve da jih ne bo dobil, ker  znam brzdati svojo fizično eksplozivnost, enostavno iz izkušenje se zanaša na mojo diplomatsko obnašanje. Sicer pa to gre vštric takšnih konverzacij s pridihom omamnih tekočin, nikakor pa ni v kontekstu, ko se v stanju psihične neprištevnosti verbalno dotika svoje boljše polovice. Takrat mi kavalistvo nalaga, da ji stopim v bran. Posežem po strategiji, ki  mu v majhnih odmerkih, najmanj 2 kratno, pritajeno,  dam misliti, naj si bo on še v takšnem deliriju. Tako uravnavam tudi svoj ventil, nekateri temu pravijo čar diplomacije.

Naj se dotaknem še presenetljivega dejstva, da se je cena  kratkoročih vinjet dvignila od prvotne Tajanijeve zaničevalne ponudbe za drastično in verjamem, da se tokrat niso krohotali, ampak zasnovali nov reback.

Ker povprečje cen kratkotrajnih vinjet znaša natanko toliko, kot je ta po mojih izračunih za takšen zakup cestne površine, sem skoraj  dobil občutek, da so se ozirali po moji nizkoproračunski študiji. Sklenil sem vnesti še nekaj popravkov in razkriti novo tajanstveno formulo, ki bi spravila vse strani in  nazorno pokazati v tem zapisu, ampak že za 1.strokovno študijo, nisem prejel ne pohvale, kaj šele avtorskega honorarja. Seveda se ni čuditi, da se mi namen zdi ravno absurden. Po prsih trkati, sem slišal le nekaj back vokalistov P.Vlačiča, slednji pa nam rine še nož med rebra in vztraja pri skoraj dupliranem znesku za magično nalepke.

No, tole bom izjavil preudarno, času in dogodku primerno. Naslednje letne vinjete, pa mesečne ali 10 dnevne ne bo na moje vetrobranu, tudi bratranec mi je že po 1.piru zatrdil, da je niti on ne bo lepil, čeprav je njegova težava povsem druge narave, pa še jih poznam, ki so podobnega mnenja, ampak pustimo, raje se vprašajmo, koliko odpuščanj (ne pozivam, ampak razmišljam času in podjetju primerno), ki so dnevnica vseh podjetij v tej krizi, je imal DARS, pa kaj je z tako obljubljeno reorganizacijo, kako je s podražitvijo cestnin za kamione, ki so po prpričanju večine edini in najučinkovitejši executer naših nežnih cest.

Nekje sem slišal, da kamion uniči cesto bolj, kot 1000 osebni vozil, kot 10.000 motornih koles…

In če preneham s svojim nalaganje, v bistvu z izdajanjem dragocenih informacij in bi plačanci premosorazmerno na obremenitev cest določili pravo ceno letnih vinjet, da bomo tudi tisti, ki AC financiramo od pamtiveka, lahko kdaj pa kdaj, vsaj turistično zapeljali po njih, saj kot kaže trend bodo te vsak čas rezervirana za tuja vozila, medtem, ko se je bodo domači morali zaradi draginje izogibati, kot hudič križa.