Ceste rezervirane za tuja vozila
Domneve o operiranju evropskega komisarja za promet A.Tajanija sem že izpovedal, pa jih je z nedavnim pametovanjem, tako še potrdil.
Pumpanje ali po domače rečeno podjebavanje, že tako zmedenih ali neukih, predvsem pa neodločnih slovenskih predstavnikov oblasti se zdi skoraj nehumano. Kajpak še bolj nehumano, je potem njihovo izlivanje nakopičenih frustracij vcepljenih s strani presranih kravatarjev, na domače. Ne vsi, ampak kar nekaj bologneserjev, rado poseda za mizo polno žlahtne penine in paniranih možganov, misleč, da so si prijedli dodatne sive celice. Tako za kibic potem nekontrolirano mečejo svoje utopije v širni svet in čakajo odzive štrafanih, iz njih eksperimentalno vlečejo njihove strahove, da se ob nepričakovanih odzivih lahko ob ponovem snidenju od krohotanja zvijajo in mečejo po tleh.
Kadar ga ima bratranec po kapo, rad počne prav to. Spušča nizke, pogreva že 100x prežvečene sklenjene poravnave, skratka počne vse po učbeniku, ‘kako dobiti eno na gobec’. On ve da jih ne bo dobil, ker znam brzdati svojo fizično eksplozivnost, enostavno iz izkušenje se zanaša na mojo diplomatsko obnašanje. Sicer pa to gre vštric takšnih konverzacij s pridihom omamnih tekočin, nikakor pa ni v kontekstu, ko se v stanju psihične neprištevnosti verbalno dotika svoje boljše polovice. Takrat mi kavalistvo nalaga, da ji stopim v bran. Posežem po strategiji, ki mu v majhnih odmerkih, najmanj 2 kratno, pritajeno, dam misliti, naj si bo on še v takšnem deliriju. Tako uravnavam tudi svoj ventil, nekateri temu pravijo čar diplomacije.
Naj se dotaknem še presenetljivega dejstva, da se je cena kratkoročih vinjet dvignila od prvotne Tajanijeve zaničevalne ponudbe za drastično in verjamem, da se tokrat niso krohotali, ampak zasnovali nov reback.
Ker povprečje cen kratkotrajnih vinjet znaša natanko toliko, kot je ta po mojih izračunih za takšen zakup cestne površine, sem skoraj dobil občutek, da so se ozirali po moji nizkoproračunski študiji. Sklenil sem vnesti še nekaj popravkov in razkriti novo tajanstveno formulo, ki bi spravila vse strani in nazorno pokazati v tem zapisu, ampak že za 1.strokovno študijo, nisem prejel ne pohvale, kaj šele avtorskega honorarja. Seveda se ni čuditi, da se mi namen zdi ravno absurden. Po prsih trkati, sem slišal le nekaj back vokalistov P.Vlačiča, slednji pa nam rine še nož med rebra in vztraja pri skoraj dupliranem znesku za magično nalepke.
No, tole bom izjavil preudarno, času in dogodku primerno. Naslednje letne vinjete, pa mesečne ali 10 dnevne ne bo na moje vetrobranu, tudi bratranec mi je že po 1.piru zatrdil, da je niti on ne bo lepil, čeprav je njegova težava povsem druge narave, pa še jih poznam, ki so podobnega mnenja, ampak pustimo, raje se vprašajmo, koliko odpuščanj (ne pozivam, ampak razmišljam času in podjetju primerno), ki so dnevnica vseh podjetij v tej krizi, je imal DARS, pa kaj je z tako obljubljeno reorganizacijo, kako je s podražitvijo cestnin za kamione, ki so po prpričanju večine edini in najučinkovitejši executer naših nežnih cest.
Nekje sem slišal, da kamion uniči cesto bolj, kot 1000 osebni vozil, kot 10.000 motornih koles…
In če preneham s svojim nalaganje, v bistvu z izdajanjem dragocenih informacij in bi plačanci premosorazmerno na obremenitev cest določili pravo ceno letnih vinjet, da bomo tudi tisti, ki AC financiramo od pamtiveka, lahko kdaj pa kdaj, vsaj turistično zapeljali po njih, saj kot kaže trend bodo te vsak čas rezervirana za tuja vozila, medtem, ko se je bodo domači morali zaradi draginje izogibati, kot hudič križa.
Kako prav imaš, ampak ni mi jasno, kako so vedno na položaju ljudje, ki se klečeplazijo in nam vsem delajo škodo. To niso heci, ko se igrajo z našim denarjem!
jaz vinjete nisem imel že sedaj in imam sedaj še 95krat manjši razlog zanjo. lepo je povedano, da so kamioni glavni uničevalci in podražiti bi morali cestnin njim in jih s tem prisiliti v to, da bi se jim v tranzitu splačalo iti na železnico,kot to že od nekdaj ima avstrija. SŽ bi dobile kar nekaj denarja
tale eu s pijanim komisarčkom na čelu nas izsiljuje, sebi pa pravijo poštenjaki. to je za crknit od smeha:))))
se strinjam z bello, tudi iz ust pomembnih ljudi se sliši, da je to res izsiljevanje.
Folk bi moral na ceste in pokazat kdo je gospodar, ko politiki ne zmorejo ničesar drugega, kot lagati in goljufati. Tipičen primer sedaj je Golobič in ta je minister za šolstvo naših otrok.
ni besed kako ogorčena je množica ljudi!
Zamenjat ministra, tovornjakom podražit cestnino, letne vinjete pa po isti ceni, kot so sedaj.Čisto prprosto.
bravo! tako bodi!
Francl, pa ga daj, če ga moreš!
[…] pasove, kjer se že tako ali tako drenjamo majhni uporabniki cest, je nezrelo razmišljanje. Tule sem ujel, pa tudi prej že slišal o tem, da tovornjak škoduje cesti, za veliko število osebnih vozil. Ni […]
[WORDPRESS HASHCASH] Strežnikov IP (216.108.239.102) se ne ujema z URL-jem komentarja na naslovu (216.108.239.130) in je bil označen kot spam.
[…] Ceste rezervirane za tuja vozila […]
[…] Ceste rezervirane za tuja vozila […]
[…] Ceste rezervirane za tuja vozila […]
[…] poln sem idej, pa ne upam govoriti naglas […]
[…] Ceste rezervirane za tuja vozila […]
[…] Ceste rezervirane za tuja vozila […]
[…] Ceste rezervirane za tuja vozila […]